این عکس دوره ی وکسلر می باشد.

دوره جامع تفسیر تست وکسلر

ویژه دانشجویان و متخصصین روانشناسی ومشاوره

دوره جامع تفسیر تست وکسلر
  • موسسه ی حمایت
  • اعلام میگردد
  • 820 هزار تومان

دوره جامع تفسیر تست وکسلر

هوش مفهومی انتزاعی است و به همین دلیل سنجش آن سخت است.اما با تلاش متخصصان و محققان از زمان های قدیم، سنجش آن، به وسیله ی آزمون های هوشی به امری قابل اندازه گیری تبدیل شده است.در واقع سنجش هوش به وسیله ی ابزاری به نام تست یا آزمون های روان شناختی هوش، ممکن می باشد. یکی از این ابزار ها تست وکسلر می باشد.

تست هوش وکسلر چیست ؟

نام تست هوش وکسلر از دویید وکسلر که در سال 1939 مقیاس هوش بزرگسالان وکسلر را ایجاد کرده است، گرفته شده است. این تست بار ها و بار ها دچار تغییرات، ویرایش و تدوین شده است و نسخه های متفاویت از آن موجود می باشد. مقیاس هوش وکسلر ویرایش پنجم آخرین نخسه از وکسلر کودکان می باشد.

تست هوش وکسلر در میان انواع تست هوش موجود رایج ترین و معتبر ترین تست هوش می باشد. که برای سه گروه پیش دبستانی، دانش آموزان و بزرگسالان قابل استفاده است و در سه زمینه مهارت‌های کلامی، مهارت‌های عملی و نمره هوش کلی، میزان توانایی‌های فرد را مشخص می‌کند.

کاربرد و اهمیت تست وکسلر :

این تست هوش نه تنها در مراکز مشاوره ها، بلکه در دبستان ها، سنجش موفقیت تحصیلی و حتی در استخدام های شغی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تفسیر تست وکسلر :

تست هوش وکسلر از مهم ترین تست هاییست که هر متخصص و روانشناس کودک و نوجوان می بایست تفسیر آن را بلد باشد. و یادگیری تفسیر آن نیاز به کارگاهی عملی دارد.

دوره ی جامع تفسیر تست وکسلر :

مرکز مشاوره پردیس با توجه به نیاز متخصصین، روانشناسان و مشاوران حوزه ی کودک هر ساله به برگزاری دوره های تفسیر تست هوش وکسلر با استاد مجرب حوزه ی کودک، نوجوان و تحصیلی، دکتر حسین صادقی، می پردازد.

محتوای دوره وکسلر4 :

اجرای کامل خرده آزمون ها

نمره گذاری و تفسیر بالینی

تشخیص اختلالت مرتبط از طریق آزمون وکسلر

زمان دوره :

اعلام میگردد

هزینه ی سرمایه گذاری :

820 هزار تومان

ثبت نام و اطلاعات بیشتر :

09300569665

03132687063

آموزش تست وکسلر4

دوره جامع تفسیر تست وکسلر
دکتر حسین صادقی
مدرس: دکتر حسین صادقی

شرکت کنندگان

تاکنون

30 نفر

در این دوره شرکت کرده اند.

دیدگاه ها


Sh | شرکت کننده
10 تیر 1401 02:58

سلام وقت بخیر ببخشید آیا برای این دوره گواهی هم صادر می شود؟

whatsapp