این عکس متعلق به کارگاه زوج درمانی هیجان مدار می باشد.

کارگاه زوج درمانی هیجان مدار

ویژه دانشجویان و متخصصین روانشناسی ومشاوره

کارگاه زوج درمانی هیجان مدار
  • موسسه ی حمایت
  • اعلام میگردد
  • 2300000 تومان

کارگاه زوج درمانی هیجان مدار

اگر شما جزء آن دسته از دانشجویان روانشناسی و مشاوره هستید که به حوزه زوج درمانی علاقمندید،حتما تا حدودی با رویکرد "EFT" و "زوج درمانی هیجان مدار" آشنایی دارید و تعریف آن را به عنوان یکی از موثر ترین رویکرد های زوج درمانی، زیاد شنیده اید؛و احتمالا خیلی به دنبال دوره های آموزشی معتبر برای این رویکرد بوده اید!شاید هم فقط اسم آن را شنیده اید و کنجکاوید که بدانید ماجرا از چه قرار است!

پس توصیه میکنم با ادامه ی این مطلب، همراه ما باشید

 

رویکرد هیجان مدار چیست؟

درمان هیجان مدار یا Emotionally Focused Therapy یا به طور خلاصه EFT ، یک رویکرد رواندرمانی است که به نحوه برقراری روابط بین‌فردی و چگونگی تبدیل آن‌ها به یک الگو‌ی ثابت می پردازد.این درمان میکوشد تا افراد توانایی تنظیم هیجانات خود را بدست آورند و در تعامل با دیگران، احساس امنیت، حمایت و آسایش دو طرفه را تجربه کنند و از این طریق به سوی «دلبستگی ایمن» هدایت شوند.

 

رویکرد هیجان مدار در زوج درمانی :

شیوه ی عمل رویکرد هیجان مدار در زوج درمانی با سایر رویکردها متفاوت است.

در رویکردهای متداول زوج‌درمانی، به زوجین تکنیک هایی آموزش داده می‌شود که در روابط خود از آن‌ها بهره ببرند. در حالیکه اعتقاد درمان هیجان مدار این است که هنگام بحث و جدال، هیجانات افزایش می‌یابند و یادآوری تکنیک ها در این زمان بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن خواهد بود.به همین خاطر ضروریست که ابتدا طرفین با پی بردن به الگوهای ناکارآمد و ثابت رفتارشان و علت ایجاد آن، آنها را متوقف و سپس در جهت بهبود ارتباط گام بردارد.

بنابراین باتوجه به این مزیت رویکرد هیجان مدار نسبت به سایر رویکردهای قدیمی تر، به نظر می رسد که لازم است هر زوج درمانگر با این شیوه‌ی درمان آشنایی داشته باشد و برای دریافت نتایج بهتر در روند درمان، از آن بهره ببرد.

 

دوره آنلاین آموزش EFT:

در همین راستا، دپارتمان آموزشی مرکز مشاوره پردیس در نظر دارد یک دوره ی آموزشی، تحت عنوان" مقدمه ای بر زوج درمانی هیجان مدار" ، با حضور سرکار خانم دکتر مونا چراغی، روانشناس بالینی،زوج درمانگر رسمی هیجان مدار و عضو بورد تخصصی درمان هیجان مدار ایران به صورت آنلاین/غیر حضوری برگذار نماید...

 

محتوای دوره EFT :

آنچه در این دوره خواهیم آموخت:

● بنیان های نظری EFT

● فرمول بندی مسائل همسران در EFT

● فرآیند تغییر

● فرآیند ارزیابی

● آشنایی با مسیر درمان و تکنیک های درمانی

● چگونه میتوان یک درمانگر مجاز هیجان مدار شد؟

 

زمان :

اعلام میگردد

 

هزینه ی سرمایه گذاری :

اعلام میگردد

 

مکان :

به صورت غیر حضوری و آنلاین

کارگاه به صورت آنلاین می باشد .

کارگاه زوج درمانی هیجان مدار
مدرس: سرکار خانم دکتر مونا چراغی

شرکت کنندگان

تاکنون

37 نفر

در این دوره شرکت کرده اند.

دیدگاه ها


whatsapp