کیس محور مبتنی بر طرح واره درمانی

کیس محور مبتنی بر طرح واره درمانی

ویژه دانشجویان و متخصصین روانشناسی ومشاوره

کیس محور مبتنی بر طرح واره درمانی
  • موسسه ی حمایت
  • از 26 دی سه شنبه ها ساعت 11:30 الی 13
  • 4 میلیون و 200 هزار تومان با امکان پرداخت اقساطی

کیس محور مبتنی بر طرح واره درمانی

کیس محور مبتنی بر طرح واره درمانی

اگر دانشجویان روانشناسی و مشاوره هستید علاوه بر دانش نظری باید دانش عملی نیز کسب کرده زیرا اگر تنها دانش نظری کسب کرده باشید تاثیر گذار نخواهید بود و عملا کار بالینی انجام نمی دهید. در این صفحه قرار است با هم بخوانیم چگونه دانش عملی را در دوره ی  کیس محورمبتنی بر طرحواره درمانی یا کیس استادی کسب می کنیم .

پروتکل طرحواره درمانی :

جلسات طرحواره درمانی و چگونگی پروتکل طرحواره درمانی از علم هایی هست که در کارگاه ها و کتب طرحواره درمانی نمی توان آموخت زیرا شما هر میزان کتاب خوانده یا کارگاه رفته باشید نیاز دارید پروتکل طرحواره درمانی و روند درمان را از نزدیک دیده باشید و پس از آن وارد اتاق مشاوره شوید.

چرا باید کارگاه های کیس محور برویم ؟

در کارگاه های مقدماتی و پیشرفته ی طرحواره درمانی اساتید عمدتا به تعریف طرحواره ها، ذهنیت ها، تدریس فرمول بندی و درمان مبتنی بر طرحواره درمانی می پردازند اما پس از آموزش این موارد دانشجویان نیاز دارند روند و اجرای پروتکل طرحواره درمانی روی یک کیس واقعی توسط استاد خود ببینند و پس از دیدن پیچ و خم و چالش های پروتکل طرحواره درمانی وارد اتاق مشاوره بشوند و طرحواره درمانی را در اتاق مشاوره به عنوان یک طرحواره درمانگر آغاز کنند. زیرا که روانشناسی بدون کار عملی و مشاهده ی مستقیم کیس واقعی مانند آموزش رانندگی به صورت نظری و بدون نشستن پشت فرمان است.

کارگاه کیس محور مبتنی بر طرحواره درمانی چگونه است ؟

کارگاه کیس محور یا کیس استادی با حضور کیس واقعی و درمان کیس توسط استاد حامد جعفری برگزار می گردد. در واقع در کارگاه کیس محور استاد حامد جعفری جلسات و پروتکل طرحواره درمانی را از جلسه ی اول تا جلسات پایانی در کلاس مقابل دانشجویان با رضایت مراجع پیش میبرند و دانشجویان در کلاس می توانند روند درمان و پروتکل طرحواره درمانی مراجعان مختلف را از نزدیک ببینند.

چگونه و از کی می توانم وارد دوره ی کیس محور بشوم ؟

اگر شما به عنوان یک دانشجوی روانشناسی و مشاوره رویکرد طرحواره درمانی را انتخاب کرده اید و کارگاه ها ی طرحواره مقدماتی و پیشرفته را گذرانده اید و با علم چیستی طرحواره ها، چیستی ذهنیت ها،سنجش طرحواره ای، فرمولبندی و تکنیک های شناختی و هیجانی طرحواره درمانی آشنایی دارید می توانید برای شروع دانش عملی خود و وارد کلاس های کیس محور یا کیس استادی بشوید و پروتکل طرحواره درمانی را ببینید.

زمان دوره :

این دوره روز های سه شنبه ساعت 11:30 الی 13 از 26 دی به مدت 6 ماه آموزشی برگزار می گردد.

هزینه ی سرمایه گذاری :

4 میلیون و 200 با امکان پرداخت اقساطی

شماره های ثبت نام و اطلاعات بیشتر :

09300569665

03135003000

ویژه متخصصین

کیس محور مبتنی بر طرح واره درمانی
مدرس: آقای حامد جعفری

شرکت کنندگان

تاکنون

62 نفر

در این دوره شرکت کرده اند.

دیدگاه ها


whatsapp